Agri-food, complexity en sociale media

Posted on Tuesday, 4 January, 2011 by

9


Op 18 januari komen we samen met een aantal mensen in Wageningen. Het initiatief is van Wouter de Heij, Harold van Garderen en mijzelf, Josien Kapma. We zijn gastvrij uitgenodigd in de keuken van TOP BV.

Doel is elkaar te ontmoeten (ik ken de heren alleen nog online), maar ook anderen daarbij uit te nodigen. We willen verkennen en verder bomen over food, complexity en social media.

Ik stel me daarbij op dit moment voor dat we ieder kort een verhaaltje voorbereiden over een onderwerp wat ons na aan het hart ligt, waarvan we verwachten dat het iets nieuws en wetenswaardigs voor de anderen bevat, en waar we in 2011 aan zouden willen werken. Afhankelijk van de interesse en het aantal verhalen, houden we die in parallelle sessies of achtereenvolgens. En dan erover hebben.

Mijn hoofddoel is een aantal mensen met wie ik raakvlakken heb ontdekt beter leren kennen, en inhoudelijk echt iets bijleren en verder komen. Het is dus duidelijk inhoudelijk verdiepend bedoeld. Maar ook verkennend, aangezien we niet gericht zijn op 1 bepaald onderwerp, project, of contact. Samenwerkingen zouden eventueel een afgeleide mogelijkheid voor de toekomst kunnen zijn, maar dat hoeft niet.

Iedereen die iets voelt bij de thema’s is van harte welkom. Laat een comment achter of mail een van ons.

Josienkapma@gmail.com

UPDATE:

route naar TOP

tijd: hou rekening met 12.30 tot 18.00

Posted in: Uncategorized