Oproep van Libelle

Posted on Saturday, 1 January, 2011 by

0


 

Deze oproep kreeg ik per email:

 

Voor het zelfde boerinnen themanummer ben ik bezig met de rubriek ‘boerin zoekt..’

Misschien ken jij nog boerinnen in Nederland met wie je contact hebt, aan wie je misschien mijn vraag zou kunnen voorleggen. Ik zoek een boerin die op zoek is naar een mens, zoals:

 

– een babysitter
– een knecht, voor de weekenden of als oproepkracht
– een partner
– een vader voor haar kinderen (alleenstaande boerin/weduwe)
– een verpleegster om de zorg voor haar ouders te verlichten
– een vriendin die dicht in de buurt woont om koffie mee te drinken
– een vriendin die dezelfde hobby deelt
– een loopbaancoach, voor de boerin die iets totaal anders wil doen.
– een kledingadviseur, voor de boerin die niet eens een totaal andere outfit wil maar niet precies weet wat haar het beste staat.

Het kan dus van alles zijn! Mocht je iemand kennen aan wie je mijn vraag kunt voorleggen, dan hoor ik het graag. Het gaat om een kort interview en een fotosessie (reiskosten worden vergoed). De tekst krijgt iedereen voor publicatie te lezen en de deelneemsters worden door een visagiste opgemaakt en door een styliste gekleed. Mijn deadline is krap, dus reacties ontvang ik graag zo snel als mogelijk.

 

Verder heb ik nog een hele andere vraag, gericht aan jou en het netwerk boerinnen dat je kent. Het is een onderwerp waarschijnlijk niet zo heel veel affiniteit mee zult hebben, maar die ik toch aan je voorleg, aangezien ik vrouwen met uiteenlopende meningen zoek.

 

Het gaat om een ‘boerinnen en mode’ enquete. Dit is de link naar de website. Het is een korte enquete, en ik hoop op zoveel mogelijk reacties van boerinnen.

Als je tijd hebt: www.libelle.nl/2010/12/gezocht-boerinnen-vragenlijst

 

Ik vind het leuk om uiteenlopende reacties te citereren. Aanvullende opmerkingen mogen ook naar me gemaild worden.

 

Dat waren mijn vragen, ik hoop dat je er iets mee kunt en zo ja, bedankt voor de moeite.

 

Hartelijke groet, Laura

 

Laura van der Meer

freelance journaliste

 

laura_vandermeer83@hotmail.com

 

 

Dus welke “Boerin zoekt”? en wat? Leuk om je wens onder de aandacht te brengen via Libelle! Als het je wat lijkt, neem dan zelf rechtstreeks contact op met Laura.

Posted in: Uncategorized